مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-25سياسي

مشکلات قضایی 38 البرزی حل شد


رییس کل دادگستری استان البرز با 38 نفر از مراجعان دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه عالی ترین مقام قضایی استان البرز به رسم سه شنبه های هر هفته در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان پذیرای مراجعان به دادگستری کل استان البرز بود.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این ملاقات مردمی که در ایام ماه محرم و در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد با اشاره به دیدار و گفت وگو با 38 نفر از مراجعان گفت: عمده این ملاقات کنندگان درخواست های مرتبط با دادگستری کل استان و سایر دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان البرز داشتند که دستورات مقتضی برای بررسی و ارجاع به واحدهای مربوطه صادر شد.

وی با اشاره به انجام 3789 دیدار مردمی در این هفته توسط مدیران قضایی استان البرز متذکر شد: این دیدارها در طول هفته و عمدتاً در روزهای سه شنبه در واحدهای مختلف قضایی دادگستری کل استان البرز از سوی مسئولان قضایی برگزار می شود.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز عمده درخواست های طرح شده توسط مردم در دیدارها را مرتبط با درخواست دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و افزود: درخواست تسریع در تعیین تکلیف چند پرونده کثیرالشاکی، موضوعات راجع به کارشناسی در پرونده ها، تقاضای رسیدگی مجدد به پرونده ها از طریق اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات قضایی 38 البرزی حل شد

مشکلات قضایی 38 البرزی حل شد