مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-09سياسي

تخصیص اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی منطقه سیستان


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: تلاش داریم امور محرومیت زدایی را در کل استان به ویژه منطقه سیستان که دچار خشکسالی و مشکلات ناشی از آن می باشد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: تلاش داریم امور محرومیت زدایی را در کل استان به ویژه منطقه سیستان که دچار خشکسالی و مشکلات ناشی از آن می باشد، گسترده تر کنیم.

پرویز فتاح امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد، از مردم سیستان به عنوان نماد مقاومت، صبوری، دین مداری و ولایت مداری یاد کرد و اظهار کرد: همه ما مسئولین باید تلاش کنیم از این مردم عقب نمانیم چرا که مسئولین ممکن است ناامید شوند اما این مردم ناامید نمی شوند و جلوتر از مسئولین هستند.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در کنار دولت بخش کوچکی از محرومیت زدایی را در برنامه کاری خود دارد و در جایگاه دولت نیست و به علت محدودیت منابع امکان انجام فعالیت های کلان را ندارد، اما همواره تلاش داشته بخش کوچکی از محرومیت های مردم را مرتفع نماید.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص انجام فعالیت های حمایتی در منطقه سیستان اظهار کرد: از گذشته یک سری فعالیت هایی در شهرستان زهک با استقرار بنیاد علوی در این شهرستان انجام شده که اذعان مردم و دعوت فرمانداران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی منطقه سیستان

تخصیص اعتبارات ویژه برای محرومیت زدایی منطقه سیستان