مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-17سياسي

بانیان جنگ اوکراین در رویکردشان تجدیدنظر کنند


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر سلطه جویی و زیاده خواهی غرب به رهبری آمریکا نبود این جنگ ویرانگر در اوکراین اتفاق نمی افتاد، - گفت: بانیان این جنگ و آنهایی که در شعله ور شدن آتش آن نقش دارند باید در رویکردشان تجدید نظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن سخنرانی امیرنصیرزاده در همایش امنیتی مسکو به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور حضار گرامی و مقامات محترم عالیجنابان، خانم ها و آقایان در یازدهمین اجلاس کنفرانس امنیتی مسکو سلام عرض می کنم و ابتدا مایل هستم از ژنرال شایکو به خاطر دعوتشان به این کنفرانس قدردانی نمایم.

جناب آقای رییس خانم ها و آقایان موضوعات و محورهایی که در سالهای اخیر برای این کنفرانس در نظر گرفته شده انتخاب های هوشمندانه ای بوده و به جرات می توان تغییرات در نظم جهانی را به عنوان مهم ترین موضوع امنیت جهانی نامید.

با پایان نظم دو قطبی، آمریکا همواره تلاش نموده است تا نظام تک قطبی و یکجانبه گرایی به رهبری این کشور را برای برقراری نظم جهانی به نظام بین الملل تحمیل نماید و برای رسیدن به هدف خود سیاست های جنایتکارانه متعددی را اتخاذ نمود که مهم ترین ویژگی همه این سیاست ها بی توجهی به استقلال کشورها، عدم احترام به تمامیت ارضی آن ها و بی ارزش بودن جان انسان های بی گناه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان جنگ اوکراین در رویکردشان تجدیدنظر کنند

بانیان جنگ اوکراین در رویکردشان تجدیدنظر کنند