مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-09اجتماعي

مشکل کدورت آب در شهرکرد به طور کامل رفع شده است


مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل کدورت آب آشامیدنی شهرکرد به طور کامل رفع شده و آب شرب چهارمحال و بختیاری پایدار است و هیچ مشکلی ندارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل کدورت آب آشامیدنی شهرکرد به طور کامل رفع شده و آب شرب چهارمحال و بختیاری پایدار است و هیچ مشکلی ندارد.

فرشاد متقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از کدورت آب اردیبهشت ماه سال جاری، چهار پکیج رفع کدورت در گردنه حیدر آباد نصب شده است که در زمان هایی که کدورت آب چشمه کوهرنگ زیاد شد، فیلترها در مدار هدایت شده و کدورت آب برطرف می شود.

وی در ادامه افزود: پکیچ های رفع کدورت آب قابلیت این را دارند که به طور کامل کدورت آب را حذف کنند.

متقی بیان کرد: طی روزهای اخیر کدورت آب به شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است و مردم می تواند درصورت مشاهده کدورت آب با سامانه شبانه روزی 122 تماس برقرار کنند و موارد مربوط به کدورت آب را مطرح کنند تا همکاران ما با حضور در محل و شست شوی شبکه، مشکل آب را برطرف کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در صورت اعلام مشکل آب، مرکز با ارسال تیم به محل مشکل کیفی آب را توسط کارشناسان کنترل کیفی بررسی و در صورت مشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کدورت آب در شهرکرد به طور کامل رفع شده است

مشکل کدورت آب در شهرکرد به طور کامل رفع شده است