مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:562023-08-10سياسي

اهانت به قرآن کریم تاثیری در گسترش فرهنگ قرآنی نخواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فاضلی فرد، فرماندار بیرجند شب گذشته در همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، سنگرداران عرصه جهاد تبیین و روایتگری در تاریخ و مجاهدان صف اول جببه تبیین هستند.

فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بیرجند گفت: از این نوع فرصت ها به خوبی استفاده کنیم تا شاهد جاری شدن و ترویج فرهنگ قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی باشیم.

فاضلی فرد ادامه داد: هر مشکلی در زندگی فردی و اجتماعی وجود دارد به خاطر دوری از قرآن کریم است چرا که کتاب زندگی بشر محسوب می شود و برای هدایت انسان و سعادتش برنامه دارد و هدیه ای از طرف خداوند برای همه ما است.

وی با بیان اینکه از این بحر عمیق که انتها ندارد هر کسی به اندازه توان خود می تواند بهره ای ببرد، گفت: روزی در این مملکت قرآن کریم مهجور بود و امروز به برکت جمهوری اسلامی میلیون ها حافظ و مفسر قرآن کریم داریم و در مهدکودک ها نیز قرآن آموزش داده می شود.

فرماندار بیرجند بیان کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که تاکنون تحریف نشده است چرا که خداوند در قرآن خودش وعده داده است که ما خودمان قرآن کریم را حفظ می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن کریم تاثیری در گسترش فرهنگ قرآنی نخواهد داشت

اهانت به قرآن کریم تاثیری در گسترش فرهنگ قرآنی نخواهد داشت