مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-27پزشكي

نظارت شرعی و بهداشتی ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)در ایلام


سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: 58نفر ناظر شرعی و بهداشتی ذبح دام در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال خدمت رسانی هستند.

- محمد حسین ابراهیم پور سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام صبح پنجشبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعداد 36 تیم ثابت و سیار اداره کل دامپزشکی استان ایلام با حضور 58 نفر شامل 13 نفر دامپزشک، 33 نفر ناظر بهداشتی و 12 ناظر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در طرح نظارت شرعی و بهداشتی بر ذبح دام در قالب شرعی با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت سلامت هم استانیهای عزیز در اقصی نقاط استان در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی، سبب انتشار بیماری های مشترک از دام به انسان می شود.

  سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام ادامه داد:  ضروری است شهروندان و خیرین عزیز از کشتار دام در معابر عمومی و خارج از کشتارگاه پرهیز کرده و به توصیه های دامپزشکی در این مورد توجه ویژه نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام،  39 گروه بازرسی دامپزشکی استان در روز عید قربان سال جاری نیز بر ذبح شرعی احشام در استان ایلام نظارت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شرعی و بهداشتی ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)در ایلام

نظارت شرعی و بهداشتی ذبح دام در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)در ایلام