مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-16سياسي

219 طرح در هفته دولت در بابل افتتاح می شود


فرماندار شهرستان بابل با اشاره به اینکه در هفته دولت 219 طرح در بخش های مختلف زیرساختی، عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح می شود، - ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان بابل با اشاره به اینکه در هفته دولت 219 طرح در بخش های مختلف زیرساختی، عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز 25 مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: ضمن تبریک به آزادگان سرافراز که در کنار شهدا برای تثبیت انقلاب زحمت کشیدند باید به صبوری خانواده این عزیزان نیز مدال افتخار داد که زینب گونه در شرایط سخت مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای ایثارگران در دوران دفاع مقدس به نسل جدید انتقال داده شود، افزود: صبوری آزادگان وتحمل سختی ها برگرفته از ایمان راسخ آن ها بود که وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

عزیززاده گرجی از لزوم بازدید مدیران اجرایی از 327 آزاده شهرستان بابل خبر داد و گفت: گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و تجلیل از آنان در هر دستگاه اجرایی الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

219 طرح در هفته دولت در بابل افتتاح می شود

219 طرح در هفته دولت در بابل افتتاح می شود