مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-06سياسي

اربعین آماده شدن برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) است


استاندار لرستان با بیان اینکه مردم در راهپیمایی اربعین برای نهضت جهانی ظهور آماده می شوند گفت: اربعین یک فرصت برای نقش آفرینی در تحول اساسی و آماده شدن برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه مردم در راهپیمایی اربعین برای نهضت جهانی ظهور آماده می شوند گفت: اربعین یک فرصت برای نقش آفرینی در تحول اساسی و آماده شدن برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) است.

فرهاد زیویار شامگاه چهاردهم مرداد ماه در جلسه ستاد اربعین لرستان که با موضوع بررسی مشکلات موکب داران لرستانی مستقر در عراق در سالن جلسات شماره دو استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری مناسبت های مختلف همچون نیمه شعبان، عزاداری محرم و پیاده روی اربعین که نسبت به آن ها احساس مسئولیت می کنیم به دنبال تغییر سبک زندگی ما هستند؛ اظهار کرد: همه ما وظایف سازمانی داریم که درصدد هستیم براساس این وظایف به آحاد جامعه خدمت رسانی کنیم، اما این وظایف جزیی از زندگی هستند و مفهوم زندگی در دنیا بجز با این مناسبت ها معنا پیدا نمی کند.

وی گفت: برگزاری مناسبت های مذهبی به صورت مناسب می توانند برای نسل های آینده درس آموز باشند.

زیویار اربعین را یک مکتب دانست و بیان کرد: مکتب اربعین می تواند مقدمه ای برای تحول در استفاده از داشته هایی باشد که به خوبی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین آماده شدن برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) است

اربعین آماده شدن برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) است