مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-20سياسي

کتابداران در ترغیب به مطالعه نقش محوری دارند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: کتابداران با خصلت های شایسته و نیکو در ترغیب علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی نقش ممتاز و پیشتازی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان باقلاچی شامگاه شنبه در آیین افتتاح چهارمین دوره مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه های عمومی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: کتابداران با تلاش شبانه روزی در کتابخانه ها سعی می کنند تا به مراجعین در حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مطلوب و مناسبی را ارائه کرده و انگیزه مضاعفی را به امر مطالعه و کتابخوانی ببخشند.

وی تنوع خدمات کتابخانه های عمومی را در حوزه های مختلف یادآور شد و تصریح کرد: هر چند امروزه بحث کتابخانه های دیجیتال و بدون کتاب داغ و گسترده شده اما همچنان رغبت و انگیزه به مطالعه در سایه کتاب و آثار مکتوب بسیار مشهود و دارای ارزش معنوی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل برگزاری مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه های عمومی را با حضور کتابداران سراسر کشور حرکتی مؤثر عنوان کرد و گفت: استان اردبیل با داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری متعدد سه روز میزبان این رویداد است و امیدواریم شرکت کنندگان از این فرصت بیشتر برای آموزش و یادگیری و همچنین بهره مندی از زیبایی های این استان بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابداران در ترغیب به مطالعه نقش محوری دارند

کتابداران در ترغیب به مطالعه نقش محوری دارند