مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-11سياسي

افزایش 21 درصدی دستگیری سارقان در شرق استان تهران


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 3300 سارق و افزایش 21 درصدی در این حوزه از ابتدای سال جاری خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 3300 سارق و افزایش 21 درصدی در این حوزه از ابتدای سال جاری خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام با اشاره به نقش تعیین کننده اصحاب رسانه و قلم در ایجاد و گسترش امنیت در جامعه تصریح کرد: نقش شما خبرنگاران در کنار مردم عزیز بسیار مهم و تاثیرگذار است و فرآیند تولید امنیت و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرایم نیاز به همراهی رسانه دارد.

وی افزود: پلیس مباشر مردم است و بدون مشارکت مردم مولفه های استقرار امنیت در کنار یکدیگر قرار نخواهند گرفت از این رو رسانه نقش بی بدیل را ایفا می کند و پلی ارتباطی و زبان گویای پلیس در مواجهه با آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با ورود به لایه های جمعیتی باعث سهولت در فرهنگسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شوند و این خود عزم جدی در بعد همکاری های دوجانبه را ایجاد می کند، افزود: نقد، نظارت و اطلاع رسانی سه بعد اصلی برای فعالیت خبرنگاران بوده که توانسته منجر به کاهش جرائم و فرهنگ سازی مناسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی دستگیری سارقان در شرق استان تهران

افزایش 21 درصدی دستگیری سارقان در شرق استان تهران