مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-04سياسي

نهضت مهارت آموزی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود


همانطور که در ابتدای انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) نهضت سوادآموزی را فعال کردن امروز هم باید نهضت مهارت آموزی را در خانواده و جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حمزه گرایلو ظهر امروز در بین نمازگزاران مردم گنبدکاووس به مناسبت هفته ملی مهارت اظهارکرد:مهارت آموزی زیربنای اشتغال خانواده و حل معضل بیکاری در خانواده و جامعه است.

  وی تصریح کرد: مسیری که در کشور براط اشتغال و حل معضل بیکاری طی می شود مبنی بر دلار 50 هزار تومانی است و مسیر کشورهای توسعه یافته نیست.

* مهارت آموزی در جامعه نهادینه شود مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان خاطرنشان کرد:همانطور که در اوائل انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) نهضت سوادآموزی را برای ارتقاء سطح جامعه تشکیل داد امروز نیز برای رفع بیکاری و افزایش اشتغال خانواده ها باید نهضت مهارت آموزی شکل گیرد .

وی ادامه داد: برای شکل گیری و نهادینه شدن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه می بایست همه دستگاه های اداری،اقشار و تک تک افراد جامعه همکاری نمایند.

* ناهنجاریهای اجتماعی جامعه در سایعه بیکاری گرایلو با اشاره به اینکه نسبت طلاق به ازدواج در کشور سه به یک است گفت: ناهنجاریهای اجتماعی مانند طلاق،اعتیاد و غیره در سایه بیکاری خانواده ها بوده و اگر زوجی ازدواج کنند اما شغل مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مهارت آموزی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

نهضت مهارت آموزی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود