مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-12اجتماعي

«ال نینو» چگونه به ایران می رسد؟


معاون آموزش جمعیت هلال احمر خوزستان جزییاتی از «ال نینو» و تاثیر آن بر تعدد سوانح طبیعی به خصوص سیل های خارج از فصل و خشکسالی ارائه کرد.

- معاون آموزش جمعیت هلال احمر خوزستان جزییاتی از ال نینو و تاثیر آن بر تعدد سوانح طبیعی به خصوص سیل های خارج از فصل و خشکسالی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ال نینو یک تغییر یا آشفتگی سیستم جو و اقیانوس در حوزه استوایی یا حاره ای اقیانوس آرام است.

ال نینو چگونه به ایران می رسد و چگونه بر تعدد سوانح طبیعی به خصوص سیل های خارج از فصل و خشکسالی اثر می گذارد؟ آیا ال نینو بحران در هم تنیدگی سوانح را تشدید می کند؟ جمعیت هلال احمر برای پیشگیری چه می تواند بکند؟ یادداشت مجتبی طحان، معاون آموزش جمعیت هلال احمر خوزستان که در زیر آمده است؛ شناختی به خواننده می دهد تا به پاسخ این سوالات نزدیک شود.

رویدادهای مهم دهه های اخیر جهان از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، جغرافیایی و انسانی نشان می دهد که جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا تمایلات مخرب انسان ها که باعث بروز بحران های گوناگون می شود، بوده است.

روزی نیست که اخبار مربوط به بحران های کوچک و بزرگ که در گوشه و کنار دنیا رخ می دهد، در وسایل ارتباط جمعی منعکس نشود؛ این بحران ها ممکن است تا آنجا پیش برود که اعتبار و منافع داخلی و خارجی جوامع و کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ال نینو» چگونه به ایران می رسد؟

«ال نینو» چگونه به ایران می رسد؟