مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-01بين الملل

از حضور میرزویان و المنقوش تا سفر المقداد به تهران


2 هفته نخست مرداد، امیرعبداللهیان در تهران میزبان وزرای خارجه ارمنستان، لیبی و سوریه بود و براساس اعلام رسانه های پاکستانی رییس دستگاه دیپلماسی در پاسخ به دعوت همتای خود قرار است به پاکستان سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دو هفته نخست مرداد ماه، حسین امیرعبداللهیان میزبان چند تن از همتایان خود بود.

سفر وزیر خارجه ارمنستان به تهران و یک روز بعد از آن حضور وزیر خارجه لیبی در جمهوری اسلامی ایران و در نهایت سفر فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه به همراه یک هیأت سیاسی و اقتصادی.

محمد عبدالعزیز الخلیفی  وزیر مشاور در امور خارجی قطر و جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور عراق هم از دیگر مقام هایی بودند که در دو هفته اخیر به تهران سفر کردند.

  محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر اول مرداد ماه در سفرش به تهران ضمن دیدار با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیام دعوت امیر قطر از آیت الله رییسی برای سفر به دوحه را تسلیم وی کرد.

دوشنبه هفته قبل از آن در 26 تیر ماه هم بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان در سفری از قبل اعلام نشده و برای چند ساعت به تهران آمد و رایزنی های مفصلی با همتای ایرانی خود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور میرزویان و المنقوش تا سفر المقداد به تهران

از حضور میرزویان و المنقوش تا سفر المقداد به تهران