مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-06فرهنگي

برپایی 11 نمایشگاه هنری برای کشف استعداد ملایری ها


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به برپایی 11 نمایشگاه هنری طی سال جاری اشاره کرد و گفت: معمولاً نمایشگاه ها به منظور کشف استعدادها، برجسته سازی، - ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به برپایی 11 نمایشگاه هنری طی سال جاری اشاره کرد و گفت: معمولاً نمایشگاه ها به منظور کشف استعدادها، برجسته سازی، ارتقاء کیفیت، شناسایی و معرفی فعالیت ها و آثار برتر فرهنگی و هنری و اهدای جوایز، برای شناساندن و یا عرضه محصولات، صنایع خلاق و ایده های نوین فرهنگی و هنری برگزار می شوند.

فرشاد کشاورزیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جایگاه شاخص هنرمندان ملایر در عرصه های مختلف، افزود: در حال حاضر 16 آموزشگاه آزاد هنری موسیقی، طراحی و نقاشی، سه مؤسسه فرهنگی و هنری و دو مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در ملایر به فعالیت مشغول هستند.

وی از فعالیت انجمن های خوشنویسی، نمایش و موسیقی، هشت کانون آگهی و تبلیغات، 28 چاپخانه، چهار انجمن ادبی در حوزه شعر و داستان و دو هفته نامه در سطح شهرستان خبر داد.

کشاورزیان به فعالیت شش انتشاراتی، دو دکه مطبوعاتی، یک شرکت تولید فیلم، یک پایگاه خبری دراری مجوز رسمی، 70 کانون فرهنگی و هنری مساجد و برگزاری 11 مورد نمایشگاه هنری در شاخه های صنایع دستی، عکاسی، طراحی و نقاشی در محل سالن هنرهای تجسمی مجتمع ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 11 نمایشگاه هنری برای کشف استعداد ملایری ها

برپایی 11 نمایشگاه هنری برای کشف استعداد ملایری ها