مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-22سياسي

پیش ثبت نام 207 بابلی در انتخابات امسال


فرماندار شهرستان بابل، راهبرد سلامت در انتخابات را مهم ترین وظیفه و فاکتور در انتخابات برشمرد و گفت: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت در انتخابات است و رضایت مردم برای ما شرط اساسی است، - ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان بابل، راهبرد سلامت در انتخابات را مهم ترین وظیفه و فاکتور در انتخابات برشمرد و گفت: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت در انتخابات است و رضایت مردم برای ما شرط اساسی است، زیرا مردم در نظام محور اصلی هستند.

قاسم عزیزاده گرجی امروز، سه شنبه، 31 مرداد، در آیین افتتاح ستاد انتخابات شهرستان بابل با بیان اینکه برگزاری انتخابات مردمی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی و تحقق مشارکت ها و آزادی سیاسی است گفت: باید راهبردهای انتخاباتی خود را بر اساس راهبرد تعیین شده رهبری تعیین کنیم.

فرماندار شهرستان بابل راهبرد سلامت در انتخابات را مهم ترین وظیفه و فاکتور برشمرد و تصریح کرد: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت در انتخابات است و رضایت مردم برای ما شرط اساسی است، زیرا مردم در نظام محور اصلی هستند.

وی از تشکیل 11 کمیته در حوزه انتخابات خبر داد و یادآور شد: در شهرستان بابل 207 نفر پیش ثبت نام کرده اند.

از این تعداد 184 نفر مرد و 23 نفر زن هستند، دو نفر مشمولین ماده 29 در سمت مسئولیت که باید استعفا دهند، 147 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 37نفر مدرک دکتری، 12 نفر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 207 بابلی در انتخابات امسال

پیش ثبت نام 207 بابلی در انتخابات امسال