مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-12اجتماعي

هواشناسی : دمای هوا در همدان به 40 درجه خواهد رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان 16 درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز 36 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای هوای استان در چند روز آینده به اوج خود و در برخی از نقاط استان، گرما به 40 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ روح الله زاهدی در این خصوص گفت: بر اساس بررسی نقشه های ماهواره ای، آسمان بیشتر نقاط استان در 72 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار و تشکیل ابرهای محلی، وزش ملایم باد و گرمای 40 درجه هوا پیش بینی می شود.

  وی افزود: به دلیل افزایش دمای هوا، رطوبت سطح زمین به بالا حرکت می کند و موجب ایجاد ابرهای محلی هم رفتی می شود.

  کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: تشکیل این ابرها موجب بارش قطره ای باران پراکنده و در نهایت ممکن است باعث خاک گرفتگی خودروها شود.

  زاهدی با اشاره به اینکه این روند تا انتهای هفته آینده ادامه دارد و طبیعی است، یادآور شد: از امروز دمای هوای این استان روزانه به صورت میانگین بین سه تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

  کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان 16 درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی : دمای هوا در همدان به 40 درجه خواهد رسید

هواشناسی : دمای هوا در همدان به 40 درجه خواهد رسید