مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-18سياسي

نیروی انتظامی بازوان اجرایی دستگاه قضایی است


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مشگین شهر گفت: نیروی انتظامی بازوان پرقدرت اجرایی دستگاه قضایی است که امنیت و آسایش مردم را مدیون آن ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نونهال در دیدار با فرمانده انتظامی مشگین شهر ضمن گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان آزادمردانی هستند که آزادی را در اسارت یافتند و در مرداد ماه 69 میهن اسلامی شاهد اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان و اسارت گاه های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی بازوان پرقدرت اجرایی دستگاه قضایی است که امنیت و آسایش در سطح شهرستان نتیجه و ماه عسل تعامل و هماهنگی با دستگاه قضایی بوده است.

نونهال با تاکید بر داشتن هم افزایی و همکاری سازنده دستگاه قضایی با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: طبیعی است اگر تعامل و هم افزایی سازنده باشد حتماً باعث آرامش و آسایش به صورت ملموس در بین شهروندان نمایان می شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مشگین شهر با بیان اینکه ضرورت دارد نیروی انتظامی در راستای اجرای مقررات و تأمین آسایش مردم با دادگستری همکاری داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با کشف حجاب ورود پیدا کند و ما نیز تلاشمان را خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی همه جانبه ثمره آرامش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی بازوان اجرایی دستگاه قضایی است

نیروی انتظامی بازوان اجرایی دستگاه قضایی است