مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-21سياسي

روسیه آماده همکاری درباره دریای خزر


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به سخنان اخیر رییس سازمان محیط زیست کشور درباره دریای خزر، گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مجتبی ذوالجودی، معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه سازمان محیط زیست به دنبال تعیین و ارائه راهکار در راستای توسعه همه جانبه کشور است، اظهار داشت: تلاش ما در این سازمان همراهی با برنامه های دولت و سیاست های نظام است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل محیط زیستی که در موضوع توسعه مکران وجود داشت، گفت: سازمان محیط‍ زیست در این موضوع همراه شده و برای حل مشکلات راهکار ارائه کردیم.

ذوالجودی با بیان اینکه در سازمان محیط زیست تقریباً همراه هستیم و معتقدیم خیلی از مشکلات محیط زیست را می توانیم از طریق تعامل با دیگر کشورها و همکاری کشورهای همسایه حل کنیم، افزود: در کنار کارهای حوزه محیط زیست، در حوزه دیپلماسی نیز موفق بوده ایم.

وی با اشاره به سخنان اخیر رییس سازمان محیط زیست کشور درباره دریای خزر، گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه آماده همکاری درباره دریای خزر

روسیه آماده همکاری درباره دریای خزر