مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-22اقتصادي

104 طرح هفته در مهدی شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار مهدی شهر از افتتاح و کلنگ زنی 104 طرح طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح ها سه هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی اقوامی پناه شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت به میزبانی سالن جلسات فرمانداری مهدی شهر ضمن بیان اینکه 104 طرح هفته دولت در مهدی شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: بیشتر این طرح ها به حوزه راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

وی ضمن بیان اینکه برای این طرح ها سه هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: امید آن می رود که این طرح ها بتواند خدمتی را به مردم شهرستان مهدی شهر ارائه و باعث رونق و توسعه هر چه بیشتر منطقه شوند.

فرماندار مهدی شهر ضمن بیان اینکه از این طرح ها هفت طرح اقتصادی و 65 پروژه عمرانی هستند، ابراز داشت: هدف از افتتاح این طرح ها افزایش امید آفرینی بین آحاد مردم و رضایت عموم است.

اقوامی پناه ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی 29 طرح عمرانی و زیربنایی و سه طرح اقتصادی نیز هفته دولت در مهدی شهر آغاز می شود، تصریح کرد: این طرح ها بیشتر در حوزه بخش خصوصی و شهرداری است.

وی افزود: اولویت پروژه ها به اتمام طرح های قبلی است لذا این مورد به دستگاه های اجرایی تاکید و پروژه کلنگ زنی نیز در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 طرح هفته در مهدی شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

104 طرح هفته در مهدی شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود