مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-22سياسي

شهدا به ما آموختند در مقابل مستکبرین سر خم نکنیم


معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه ما به خود اجازه نمی دهیم یک کلام از فرمان مقام معظم رهبری بر زمین بماند گفت: شهدا به ما یاد دادند در مقابل مستکبرین و ظالمان عالم سر خم نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان امیر سرتیپ کیومرث شرفی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره 1309 شهید نیروی زمینی ارتش و سالگرد شهادت سرلشگر قهرمان دودانگه با شکر نعمت ولایت، استقلال و سربازی در رکاب امام زمان(عج) به درگاه خداوند متعال اظهار کرد: به روح پاک شهدای عزیز که جان و مال خود تقدیم سربلندی ایران کردند، درود می فرستیم.

وی با گریزی به تشریح شخصیت شهید دودانگه، او را قهرمان بزرگ وطن خواند که داوطلبانه در گردان 225 به مصاف دشمن رفت، دشمنی که می خواست سرزمین ما را دچار چالش کند و استقلال ایران را نشانه گرفته بود.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه شهدای همدان را مایه افتخار وطن دانست و تاکید کرد: شهدا در راه آزادی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه ایستادند و در این مسیر جاودانه شدند.

دشمن شناسی شهدا نظیر نداشت وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما، یادی از شهدای مدافع حرم کرد و گفت: این عزیزان که در دفاع از حرم آل الله ایستادگی کردند مقامی والایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا به ما آموختند در مقابل مستکبرین سر خم نکنیم

شهدا به ما آموختند در مقابل مستکبرین سر خم نکنیم