مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-01سياسي

560 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند


استاندار سمنان ضمن اشاره به آغاز رزمایش 10 روزه خدمت رسانی موسوم به جهادگران فاطمی سه در استان گفت: 560 گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند که نشان از ظرفیت های خوب استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در مراسم آغاز به کار رزمایش جهاد گران فاطمی سه در مصلای سمنان بیان کرد: همزمان با شهرستان سمنان در سراسر استان، سومین رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از 560 گروه جهادی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای یک هزار و 300 گروه جهادی فعال است، افزود: این موضوع نشان از ظرفیت های خوب محرومیت زدایی و خدمت رسانی مردمی در استان دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه رزمایش جهاد گران فاطمی سه از امروز به مدت ده روز در استان برگزار می شود، گفت: 140 خدمت عمرانی، اقتصادی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، دامپزشکی و… توسط گروه های جهادی به نقاط محروم استان داده می شود.

هاشمی با بیان اینکه عملکرد کیفی و کمی اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی بسیار مطلوب ارزیابی شده است، تاکید کرد: بسیج و گروه های جهادی که برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت هستند، در امر محرومیت زدایی در سطح استان به خوبی اهتمام ورزیدند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی با اقدامات محرومیت زدایی خود در بحث تحقق رشد اقتصادی نقش شایانی داشتند، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

560 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند

560 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند