مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21حوادث

مصدومیت 1633 نفر در حوادث ترافیکی دورن شهری کرمانشاه


رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از مصدومیت یک هزار و 633 نفر در حوادث ترافیکی دورن شهری کرمانشاه طی چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای فروردین امسال تا پایان تیر ماه یک هزار و 633 نفر نیز در حوادث رانندگی درون شهری مجروح و مصدوم شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 نفر کمتر شده است.

وی از 682 هزار و 650 مورد اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد و افزود: برخورد با تخلفات رانندگی 22 درصد رشد داشته است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به ارتباط مستقیم تخلفات حادثه ساز با وقوع تصادفات، تصریح کرد: برخورد با رانندگان پرمخاطره در اولویت اعمال قانون کارکنان پلیس راهور بوده و در این راستا 62 هزار و 335 فقره اعمال قانون رانندگان متخلف و حادثه ساز انجام شده که نسبت به چهار ماهه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

حیدری بیان کرد: با استفاده از ابزار کنترل هوشمند ترافیک و ظرفیت پلیس بزرگراه در کلانشهر کرمانشاه طی چهار ماهه سپری شده از سال یک هزار و 230 دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف سرعت بحرانی شناسایی و در سامانه ثبت توقیف شده اند که از این تعداد 510 دستگاه تاکنون به پارکینگ منتقل و مراحل قانونی را طی کرده و بیش از 31 هزار اعمال قانون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 1633 نفر در حوادث ترافیکی دورن شهری کرمانشاه

مصدومیت 1633 نفر در حوادث ترافیکی دورن شهری کرمانشاه