مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-19سياسي

نخستین سوگواره «نوای ارادت» در خراسان رضوی برگزار می شود


نخستین سوگواره «نوای ارادت» با توجه به شخصیت والای حضرت زینب (س) در روایتگری عاشورا در سطح استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

- مشهد ـ دبیر سوگواره نوای ارادت گفت: نخستین سوگواره نوای ارادت با توجه به شخصیت والای حضرت زینب (س) در روایتگری عاشورا در سطح استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام تدین ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در خصوص این رویداد اظهار کرد: با نظر به فرمایش رهبرمعظم انقلاب و نگاه ایشان به شخصیت والای حضرت زینب (س) در بخش روایتگری، نخستین سوگواره نوای ارادت با موضوعات مدیحه سرایی، چاوشی خوانی و روایتگری و با هدف گسترش، شناسایی و تعامل بیشتر با مداحان، چاوش خوانان و روایتگران برگزار می شود.

دبیر سوگواره نوای ارادت با اشاره به این مطلب که موضوعات سوگواره نوای ارادت در دو بخش کلی و خاص طراحی شده است، افزود: موضوعات کلی درخصوص شهادت، ولایت پذیری، فرهنگ و معارف اسلامی و انقلابی، سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) و خانواده شهیدان پیش بینی شده است و موضوعات خاص کرامات و سیره عملی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، منتظران ظهور، عصر انتظار، فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات جانبازان و آزادگان را دربرمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره «نوای ارادت» در خراسان رضوی برگزار می شود

نخستین سوگواره «نوای ارادت» در خراسان رضوی برگزار می شود