مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-06اجتماعي

مجوز فعالیت جمعیت همیاران سلامت روان چهارمحال و بختیاری واگذار می شود


اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در نظر دارد مجوز فعالیت جمعیت همیاران سلامت روان در شهرهای شهرکرد، فرخشهر، بازفت، فلارد و خانمیرزا را به بخش غیر دولتی واگذار کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در نظر دارد مجوز فعالیت جمعیت همیاران سلامت روان در شهرهای شهرکرد، فرخشهر، بازفت، فلارد و خانمیرزا را به بخش غیر دولتی واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه ای اعلام کرد: افراد علاقمند با شرایطی همچون دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی، مددکاری اجتماعی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، علوم اجتماعی، دارا بودن گواهی و سابقه فعالیت تسهیلگری اجتماعی، اولویت با واجدین شرایط بومی، نداشتن سوء سابقه، تایید سلامت روان و تایید حراست، علاقمند به فعالیتهای داوطلبانه و اجتماعی، دارا بودن سن قانونی (18سال تمام) جهت اعضای هیات مدیره و 25 سال تمام جهت رییس هیات مدیره، مدیرعامل و بازرس و مرتبط بودن مدرک تحصیلی دو نفر از اعضای هیات مدیره از شرایط شرکت در فراخوان است.

در این اطلاعیه آمده است: افراد علاقمند جهت شرکت در فراخوان، تحویل مدارک و درخواست، حداکثر 15 روز پس از انتشار آگهی به ادارات بهزیستی شهرستان های مربوطه، واحد پیشگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت جمعیت همیاران سلامت روان چهارمحال و بختیاری واگذار می شود

مجوز فعالیت جمعیت همیاران سلامت روان چهارمحال و بختیاری واگذار می شود