مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-15سياسي

همایشی دانش آموزی با موضوع جایگاه ایران در نظم نوین جهانی


مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر رهبر معظم انقلاب چهارشنبه 11 آبان سال گذشته و در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار با صدها تن از دانش آموزان از آنان خواستند در نظم نوین جهانی به جایگاه ایران و نقش خود بیشتر فکر کنند و نقش خود را در نظم نوین جهانی ایفا نمایند.

در همین راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نظر دارد همایشی بین المللی با این موضوع برگزار کند تا علاوه بر اندیشمندان و صاحب نظران، دانش آموزان هم بتوانند نظرات و آثار خود را پیرامون نقش و جایگاه ایران در نظم نوین جهانی ارائه کنند.

مهدی ارمغانی مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در خصوص این همایش بین المللی گفت: در راستای فرمایش است عبارتند از: بررسی علل و عوامل و مصادیق انزوای آمریکا، انتقال قدرت سیاسی اقتصادی فرهنگی و علمی از غرب به آسیا، گسترش فکر و اثرگذاری محور مقاومت در برابر استکبار و مهم ترین بخش این همایش که رسالت مخصوص ماست نقش ایران در نظم نوین جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایشی دانش آموزی با موضوع جایگاه ایران در نظم نوین جهانی

همایشی دانش آموزی با موضوع جایگاه ایران در نظم نوین جهانی