مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-10سياسي

اولین یادواره شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد


اولین یادواره شهدای شهرستان کوهدشت با حضور مردم و مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز پنج شنبه اولین یادواره 450 شهید کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت الله عبدیان با حضور مردم و مسئولان ملی و استانی برگزار شد.

برنامه ریزی گسترده دشمنان در اغتشاشات سال گذشته سردار سعید محمدی قائم مقام معاون اجرایی رییس جمهور در این یادواره، اظهار داشت: موضوع ولایت و ولایت پذیری یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز به شمار می رود و انسجام بخشی بین مؤمنین موضوعی است که شیطان هیچ وقت از تلاش برای شکستن این اتحاد کوتاه نمی آید.

وی ضمن اشاره به تأکید قرآن بر محور وحدت و ولایت پذیری، افزود: اطاعت از امر ولی برای استقرار حکومت اسلامی واجب است و بر ما نیز ادامه مسیر این شهدا در راستای ولایت مداری از واجبات به شمار می رود.

قائم مقام معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به وحدت طلبی شهدا، عنوان کرد: شهدا همیشه به دنبال وحدت طلبی و انسجام قلوب مؤمنین بوده اند و در این مسیر جان خود را فدای اسلام و مردم کردند.

وی ضمن اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمنان در اغتشاشات سال گذشته، تصریح کرد: دشمن روی اغتشاشات زن، زندگی، آزادی حساب گسترده ای بازکرده بود و حتی در جلسات داخلی خود، رهبران خود را نیز برای پس از براندازی انتخاب کرده بود، ولی آنها رشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادواره شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد

اولین یادواره شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد