مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-14اقتصادي

استرالیا شرکت «دل» را جریمه کرد


دادگاه استرالیا، شرکت دل را به دلیل گمراه کردن مشتریان در زمینه تخفیف، 6.

5 میلیون دلار جریمه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دادگاه فدرال استرالیا روز دوشنبه واحد محلی دل را به پرداخت 10 میلیون دلار استرالیا (6.

46 میلیون دلار) به عنوان جریمه به دلیل ارائه اظهارات گمراه کننده در وب سایت خود در مورد تخفیف برای مانیتورهای رایانه، محکوم کرد.

شرکت دل در یک اقدام قانونی توسط تنظیم کننده رقابت این کشور، در ماه ژوئن(خرداد-تیر) در دادگاه فدرال به گمراه کردن مشتریان در مورد قیمت ها یا تخفیف های مانیتورهای افزودنی در وب سایت خود مجرم شناخته شد.

لیزا کارور کمیسر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، گفت: این نتیجه پیامی قوی به کسب وکارها می فرستد که اظهارات نادرست درباره قیمت ها یا افزایش تخفیف ها، نقض جدی قانون مصرف کننده است و جریمه های قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت .

سخنگوی دل استرالیا در بیانیه ای به رویترز گفت: شرکت دل در استرالیا که بیش از 5هزار و300 مانیتور الحاقی را بین آگوست 2019 و 16 دسامبر 2021 فروخته، با مشتریان همکاری خواهد کرد تا بازپرداخت مناسب را ارائه داده و برای اطمینان از بهبود فرآیندهای قیمت گذاری اقداماتی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا شرکت «دل» را جریمه کرد

استرالیا شرکت «دل» را جریمه کرد