مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-31اقتصادي

بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری در 3 ماه نخست سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرزاری دانشجو، سامانه «137 پلاس» به عنوان تنها درگاه ارتباط مردمی شهرداری تهران وظیفه ای سنگین در خصوص انتقال موضوعات شهری از نگاه شهروندان به مدیریت شهری دارد که در این میان تکیه به آمار های تماس های شهروندان یکی از المان های مورد نظر در اداره شهر است.

- روزانه بالغ بر 9 هزار تماس از سوی شهروندان با شماره 137 شهرداری تهران گرفته می شود که این میزان در روز های غیرعادی اعم از ایام بارانی، برفی و .

به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرزاری دانشجو، سامانه 137 پلاس به عنوان تنها درگاه ارتباط مردمی شهرداری تهران وظیفه ای سنگین در خصوص انتقال موضوعات شهری از نگاه شهروندان به مدیریت شهری دارد که در این میان تکیه به آمار های تماس های شهروندان یکی از المان های مورد نظر در اداره شهر است.

قابل ذکر است که سامانه 137 پلاس پشتوانه ای به غیر از تماس های شهروندان و پیام مردمی ندارد و پاسخگو بودن از اهداف تشکیل آن است.

در حال حاضر روزانه بالغ بر 9 هزار تماس از سوی شهروندان با شماره 137 شهرداری گرفته می شود که این میزان در روز های غیرعادی اعم از ایام بارانی، برفی و وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و در مقاطعی رکورد 25 هزار تماس در روز را هم به ثبت رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری در 3 ماه نخست سال

بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری در 3 ماه نخست سال