مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-22سياسي

آماده شدن موزه دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تا سال آینده


معاون هماهنگ کننده و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تمام تلاش ها بر این است که موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تا هفته دفاع مقدس سال آینده آماده شود.

- به گزارش، علی اصغر جعفری عصر امروز سه شنبه در سفر به زاهدان و دیدار با با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و کارکنان این بنیاد در استان، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان همچنان تداوم داشته و زنده و جاری است، افزود: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 70 یادمان شهدای گمنام این خطه پهناور از کشور ایران اسلامی، باید به پایگاه های فرهنگی تبدیل شود.

این مسئول بیان کرد: رشد بالای 50 درصدی اعتبارات در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید استان سیستان و بلوچستان را به قطب مهم فرهنگی در منطقه تبدیل کند و بر حسب اینکه موزه آرایی دفاع مقدس در این استان از اولویت های مهم به شمار می رود، باید با مشارکت و همراهی همه دستگاه های فرهنگی و آموزشی و دانشگاهی، سپاه، بسیج، مرزبانی، انتظامی و ارتش شاهد پویایی و تحرک بیشتری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه باشیم.

وی گفت: تمام تلاش ها در بنیاد بر این است که موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تا هفته دفاع مقدس سال آینده تجهیز، آماده سازی و به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن موزه دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تا سال آینده

آماده شدن موزه دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان تا سال آینده