مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-15سياسي

راهیابی 69 شرکت کننده به مسابقات استانی قرآن کریم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: از بین شرکت کنندگان چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ، 69 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام عبدالله واحدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد:  آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون(س) در روزهای 26 و 27 مرداد ماه میزبان این دوره از مسابقات است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در روزهای 26 مرداد ویژه خواهران و 27 مرداد ویژه برادران برگزار می شود افزود: اختتامیه چهل و ششمین دوره از مسابقات استانی اوقاف عصر روز جمعه 27 مرداد با حضور مسئولین استانی در آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س)برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار کرد: 69 نفر در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می پردازند که 46 نفر از این شرکت کنندگان را آقا و 23 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

واحدی خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری مسابقات طی هر دو روز از 8 صبح تا اذان مغرب تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات در مرحله شهرستانی در 4 منطقه (زرندیه، ساوه، اراک و خمین) در تیرماه برگزار شد افزود: از مجموع 719 ثبت نام  کننده 343 نفر در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 69 شرکت کننده به مسابقات استانی قرآن کریم

راهیابی 69 شرکت کننده به مسابقات استانی قرآن کریم