مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21سياسي

حجاب برند ویژه کشور و حافظ خانواده است


معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشار به اینکه حجاب برند ویژه کشور و حافظ خانواده است، گفت: باید به قانون احترام گذاشت و هر کشوری قانون خاص خودش را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلسله نشست های گفتگوی آزاد در حوزه زنان و خانواده با موضوع بررسی مسائل و چالش های ذهنی دختران جوان امروز در معاونت زنان ریاست جمهوری برگزار شد.

انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری پس از استماع صحبت های برخی از دختران و زنان جوان در این نشست اظهار داشت: در زمان های مختلف با بانوان و دختران در کشور صحبت می کنم و نظرات آنها را در بسیاری از مواقع از نزدیک می شنوم و درصدد هستیم که گفتمان ها را افزایش دهیم و بر همین اساس سلسله نشست های گفتگوی آزاد تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باید یا راه را یافت یا راه را ساخت گفت: هویت به نوعی بازگشت به تجربه متراکم و اندوخته یک ملت است و باید به کهن الگوهایی که کنش های رفتاری افراد را تحت تأثیر قرار می دهند توجه کرد، نباید کهن الگوها نادیده گرفت چرا که در سبک زندگی ایرانی، اسلامی مشابهت های زیادی را در کهن الگوها برای زنان شاهدیم و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی زنان در کهن الگوهای دینی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در شاهنامه و طرح شاخص هایی مانند شجاعت، شهامت، استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب برند ویژه کشور و حافظ خانواده است

حجاب برند ویژه کشور و حافظ خانواده است