مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-26حوادث

از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت جرایمی رخ داد از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی که ماموران نیروی انتطامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

دستگیری سارق منازل و مغازه ها در ابوسعید رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای منازل و اماکن خصوصی در محدوده مرکز تهران خبر داد و گفت تا کنون چهار نفر با حضور در کلانتری سارق را شناسایی کرده اند.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از منازل مسکونی و مغازه ها در محدوده ابوسعید و مرکز تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری 112 این محل قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با تخریب قفل های درب ورودی یا با پریدن از دیوار وارد منازل می شده است.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم که فردی حدوداً 26 ساله بود را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه دار در امر سرقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی

از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی