مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-06سياسي

اشتغال کمیته امداد باید به سمت مبانی فناورمحور حرکت کند


سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل گفت: اشتغال کمیته امداد به عنوان نهاد حمایتی باید به سمت فناوری های نوین و حمایت از شرکت های دانش بنیان حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام رسولی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه مدیریت تخصصی که امروز با عنوان دانش و علم از آن یاد می شود، بهتر و شایسته می توان خدمت رسانی را در ابعاد مختلف برای گروه های مختلف جامعه هدفگذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هم افزایی و تعامل دو نهاد انقلابی کمیته امداد و جهاد دانشگاهی، می توان مسیر خدمت رسانی به محرومان را هموارتر کرده و به آن شتابی مضاعف بخشید.

رسولی سوابق تعاملات کمیته امداد با جهاد دانشگاهی را به عنوان دو نهاد انقلابی و ارزش مدار، پایه مستحکم دوستی ها و سرمایه عظیم خدمت رسانی جهادی یادآور شد و بیان کرد: آمادگی داریم در توسعه این همفکری ها و هم افزایی ها گام های مؤثری را برداریم.

وی سهم این دو مجموعه انقلابی را در تولید برنامه های هم راستا با رفع فقر مهم ارزیابی کرد و گفت: از این دو نهاد انقلابی انتظار می رود در تراز ارزش ها و آرمان های انقلاب حرکت کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: این همگرایی و همسویی در فصل جدید روابط و تعاملات می تواند گره گشای مشکلات خانواده های نیازمند و رفع معضل فقر باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال کمیته امداد باید به سمت مبانی فناورمحور حرکت کند

اشتغال کمیته امداد باید به سمت مبانی فناورمحور حرکت کند