مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14اقتصادي

مشارکت مالی برخی دانشگاه ها در راه اندازی آزمایشگاه دانشگاه تهران


رؤسای برخی دانشگاه ها تمایل دارند تا در راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تهران مشارکت داشته باشند و به نوعی در این پروژه ملی سهامدار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران با مدیرعامل دو بانک درباره مراحل اجرایی مربوط به دریافت تسهیلات فاینانس 150 میلیون یورویی ویژه خرید تجهیزات آزمایشگاهی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار، با بیان اینکه راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تهران دارای یک نفع ملی است، اظهار داشت: این آزمایشگاه مرکزی به همه دانشگاه ها و صنایع متقاضی، خدمات خواهد داد و منحصر به ذی نفعان دانشگاه تهران نخواهد بود.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به رویکرد مثبت کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد به منظور استفاده دانشگاه تهران از اعتبارات و تسهیلات بین المللی به صورت فاینانس برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، خاطرنشان کرد: با حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران سازمان برنامه و بودجه و دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور و تصویب آن در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد، امیدواریم در جلسه آتی شورای اقتصاد نیز به تصویب نهایی برسد و به زودی شاهد تحقق این تسهیلات ارزی و خرید و استقرار تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در دانشگاه تهران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مالی برخی دانشگاه ها در راه اندازی آزمایشگاه دانشگاه تهران

مشارکت مالی برخی دانشگاه ها در راه اندازی آزمایشگاه دانشگاه تهران