مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-07اقتصادي

رکورد شکنی مجدد مصرف برق در گیلان


مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه نیاز مصرف برق استان از مرز 2 هزار مگاوات گذشت، گفت: این رقم بیشترین عدد ثبت شده از ابتدای سال بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

- محمد تقی مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با افزایش شدید دمای هوا در گیلان، مصرف برق در استان افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت مصرف از سوی مشترکین، افزود: افزایش دمای هوا، سبب رکوردشکنی مصرف برق در گیلان شده و نیاز است که نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه نیاز مصرف برق استان از مرز 2 هزار مگاوات گذشت، گفت: این رقم بیشترین عدد ثبت شده از ابتدای سال بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قریب به 11.

5 درصدی مصرف را نشان می دهد.

مهدی زاده با بیان اینکه پایداری انرژی نیازمند همراهی و مشارکت مردم در مدیریت مصرف است، اضافه کرد: افزایش مصرف برق ممکن است موجب بروز مشکلاتی در برخی نقاط استان شود که از این رو کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، در کنار سایر عوامل اجرایی از جمله نیروهای پیمانکار طرف قرارداد شرکت، به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات حادث شده در کمترین زمان برطرف شود و مشترکین گرامی بتوانند از انرژی حیاتی برق به صورت مطمئن و پایدار استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد شکنی مجدد مصرف برق در گیلان

رکورد شکنی مجدد مصرف برق در گیلان