مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 03:052023-08-14ورزشي

عموزاد و قاسمپور به جهانی می رسند/ دبیر پس از جراحی چند سانت بلندتر شد!


رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت های جهانی ندارند.

- عموزاد و قاسمپور به جهانی می رسند/ دبیر پس از جراحی چند سانت بلندتر شد! رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت های جهانی ندارند.

دکتر تورج ملک محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی کامران قاسمپور و رحمان عموزاد دو ملی پوش کشتی آزاد ایران در راه حضور در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خدا را شکر با تمهیدات بسیار خوب فدراسیون کشتی و نظارت و بررسی دقیق شرایط این دو کشتی گیر پس از آسیب دیدگی، هر دوی آن ها در شرایط خوبی بسر می برند و در صورتیکه مشکل خاصی پیش نیاید برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان هیچ مشکلی نخواهند داشت.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، افزود: خوشبختانه با امکانات جدید در فدراسیون کشتی و همچنین حضور دکتر کیهانی و 2 فیزیوتراپ و کمک فدراسیون پزشکی ورزشی، کمیته پزشکی فدراسیون کشتی متحول شده و در صورت بروز هر مشکلی برای کشتی گیران بلافاصله وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموزاد و قاسمپور به جهانی می رسند/ دبیر پس از جراحی چند سانت بلندتر شد!

عموزاد و قاسمپور به جهانی می رسند/ دبیر پس از جراحی چند سانت بلندتر شد!