مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:212023-08-03حوادث

دستگیری عاملان درگیری با آمر به معروف در قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، یدالله طهماسیان فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در خصوص دستگیری عاملان هتاکی به آمران به معروف اظهار کرد : افرادی که چند روز گذشته یک نفر (زن) از آمرین به معروف را مورد توهین قرار داده  و با وی درگیر شده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و توهین به یکی از آمرین به معروف در منطقه زیباشهر،باهماهنگی قضایی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی وبا هماهنگی مقام قضایی افراد مذکور دستگیر  و پس از انجام تحقیقات، پرونده تشکیل شده به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی گردید.

 طهماسیان تصریح کرد : پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع  و قانونی خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امنیت مردم و شهروندان خط قرمز دستگاه های نظامی و انتظامی است، برای امنیت این مردم بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کردیم، هر کس که بخواهد امنیت را برام بزنند به شدت با عوامل برخورد خواهد شد .

پایان پیام/67937


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان درگیری با آمر به معروف در قرچک

دستگیری عاملان درگیری با آمر به معروف در قرچک