مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-09فرهنگي

رقابت داغ فیلم اولی ها در فصل تازه اکران/کمال تبریزی احیا می شود؟


با اکران 6 فیلم جدید، ترکیب فیلم های روی پرده سینماها در نیمه تابستان 1402 باردیگر به روز شد تا رقابت برای جذب مخاطب بیشتر، مدعیان تازه ای پیدا کرده باشد؛ - کدام یک موفق می شوند؟ خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: با احتساب این 6 فیلم جدیدی که از امروز به چرخه اکران اضافه شدند تعداد مجموع فیلم های اکران شده در سال جاری به عدد 27 رسید.

با همین تعداد فیلم سینمای ایران به فروشی بالغ بر 378 میلیارد تومان در همین سال دست پیدا کرده که بخش قابل توجه از این فروش به فسیل تعلق دارد تا با رقم 230 میلیارد تومان به رغم گذشت 5 ماه از زمان اکران، کماکان سایه سنگینش روی گیشه سینماها باشد.

در این میان رقیب دیگر این فیلم شهر هرت است که حالا با عبور از فروش 38 میلیاردی دومین فیلم در جدول فروش است تا کریم امینی به عنوان کارگردان هر دو فیلم در رتبه نخست کارگردانان با اقبال امسال بنشیند.

نکته مهم اما در 2 نوبتی که از ابتدای امسال فیلم های سینماها به صورت جدی تغییر کرده اند، حضور فیلم های اجتماعی شاخص است که هرچند فیلم های کمدی دیگری به جز آن دو فیلمی که در ابتدای این گزارش به آن اشاره کردیم، در کنارشان نشستند اما این فیلم های اجتماعی هم توانسته اند در این رقابت گاه چشم مخاطبان را بگیرند به طوری که از هفت فیلمی که از ابتدای سال به فروش بالای 10 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت داغ فیلم اولی ها در فصل تازه اکران/کمال تبریزی احیا می شود؟

رقابت داغ فیلم اولی ها در فصل تازه اکران/کمال تبریزی احیا می شود؟