مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-31سياسي

لو رفتن برنامه آمریکا در برجام غربگرایان را به مخمصه انداخت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کوروش احمدی اظهار داشت: کورش احمدی اظهار داشت: در وُیس منتشره که من شنیده ام عمده مطالب توسط یک گوینده به زبان فارسی مطرح می شود؛ - یک دیپلمات سابق و از حامیان برجام که طرفدار توافق به هر قیمت بوده، در واکنش به انتشار فایل صوتی رابرت مالی (نماینده معزول آمریکا در امور ایران) گفت: نباید قضیه تعلیق رابرت مالی را ساده یا یک توطئه بی مبنا فرض کرد و احتمال دست داشتن طرف های منطقه ای در افشای فایل صوتی مالی وجود دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کوروش احمدی اظهار داشت: کورش احمدی اظهار داشت: در وُیس منتشره که من شنیده ام عمده مطالب توسط یک گوینده به زبان فارسی مطرح می شود؛ لذا مادامی که ویس اصلی را نشنوم و در مورد تاریخ و محل طرح آن و برخی جزییات دیگر اطلاعی حاصل نکنم نمی توانم قضاوتی در مورد آن بکنم.

به طور کلی باید توجه داشت که اولا سخنان دیپلمات های باتجربه و باسابقه متوجه مخاطبان متعدد و متنوع است از جمله مخاطبانی در داخل کشور که باید حواس شان به آن ها نیز باشد.

وی افزود: آن ها به علاوه در هر مقطع زمانی ممکن است دست زدن به مانوری را برای منظوری خاص ضروری بیابند گاهی تندروی کنند، گاهی میانه روی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لو رفتن برنامه آمریکا در برجام غربگرایان را به مخمصه انداخت

لو رفتن برنامه آمریکا در برجام غربگرایان را به مخمصه انداخت