مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-31دانش

دختران و پسران دانشجو در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه حدود 60 درصد دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور ایران را دانشجویان دختر تشکیل داده اند، گفت: بر این اساس در تمام رویدادهای ورزشی دختران و پسران سهم مساوی دارند.

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه حدود 60 درصد دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور ایران را دانشجویان دختر تشکیل داده اند، گفت: بر این اساس در تمام رویدادهای ورزشی دختران و پسران سهم مساوی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر هاشم داداش پور در دیدار با رییس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی گفت: حدود دو سالی است که با مسئولیت معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری خدمت می کنم و در حوزه تربیت بدنی نیز مسئولیت های مستقیمی دارم و اداره کل تربیت بدنی و پژوهشگاه تربیت بدنی زیر نظر سازمان امور دانشجویان در حال فعالیت هستند وحمایت مستقیمی از فعالیت های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی داریم.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش ما در این دو سال احیاء ورزش دانشجویی در دانشگاه ها بوده است به طوری که پس از کرونا ما شش رویداد بزرگ ورزشی شامل المپیاد قهرمانی، همگانی، بین الملل، شاهد و ایثارگر و ورزش ساحلی و مسابقات ورزش قهرمانی ملی را برنامه ریزی کرده و به مرحله اجرا رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران و پسران دانشجو در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند

دختران و پسران دانشجو در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند