مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:562023-08-22اقتصادي

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند


صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه، بابیان اینکه راه اندازی هر سامانه خورشیدی 5 کیلوواتی حدود 140 میلیون تومان هزینه در بردارد، اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام و پرداخت تسهیلات از سوی این نهاد مردمی با همکاری بانک های سطح استان، تعدادی نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 5 کیلووات ویژه مددجویان کم برخوردار بخش خانگی، در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: این اقدام در راستای طرح برکت آفتاب با هدف کمک به خودکفایی مددجویان و توسعه انرژی های پاک و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی انجام شد.

قادری اضافه کرد: برق تولیدی این نیروگاه ها بصورت تضمینی در مدت 20 سال خریداری می شود و باز پرداخت تسهیلات از محل در آمد این نیروگاه است و مددجویان پس از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق در فاصله هر دو ماه یکبار بر اساس نرخ و تعرفه آزاد، میزان برق تولیدی خود را که وارد شبکه نموده اند محاسبه و از طریق حساب بانکی دریافت خواهند کرد؛ تا علاوه بر مزایای مترتب، از در آمد ثابت هر دو ماه یکبار برخوردار گردند و زمینه ساز توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در پایان با تاکید بر نقش مطلوب انرژی های تجدید پذیر در کاهش مصرف انرژی های فسیلی و حفظ محیط زیست گفت: توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند

مددجویان بانه ای برق تولید می کنند