مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-18فرهنگي

دردسرهای پیام مجازی یک شوهر وسواسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه «ببر» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسدی پس از تکمیل فرآیند تولید، از سوی سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرد.

- کیانوش اسدی کارگردانی فیلم کوتاه ببر را با سوژه وسواس های فکری یک مرد، به سرانجام رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه ببر به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسدی پس از تکمیل فرآیند تولید، از سوی سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرد.

تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را که برنامه ریزی هایی برای عرضه آن در پلتفرم های خانگی پس از حضور در رویدادهای داخلی و خارجی صورت گرفته است، حسین نعمتی برعهده دارد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه ببر آمده است: مردی دچار نوعی وسواس فکری است و ویدیویی در فضای مجازی منتشر می کند و مدعی می شود همسرش قصد دارد او را مسموم کند.

طی حادثه ای کار او به بیمارستان کشیده و همسرش از موضوع فیلم با خبر می شود! در ادامه چالش هایی غیرقابل پیش بینی برای او اتفاق می افتد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: سیما محمدی و امیرمسعود ریاضت، تصویربردار: احد افسر، دستیاران تصویر: نیما باغی و رضا نظری، صدابردار: حمید دایی جانی، گریم: ندا مقدم منش، دستیار کارگردان و مدیر تولید: محمد شیاسی، منشی صحنه: مهدیه ابریان، تدوین: مهدی دانشور بی ری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای پیام مجازی یک شوهر وسواسی

دردسرهای پیام مجازی یک شوهر وسواسی