مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-06سياسي

ابهامات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی مجلس رفع شد


نشست کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور رفع ابهامات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی برگزار که در نهایت ابهامات این لایحه رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون اجتماعی مجلس عصر امروز (یکشنبه 15 مردادماه) به منظور رفع ابهامات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی با حضور وزیر صمت و سیدعلی ادیانی معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این نشست به منظور رفع ابهامات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی برگزار شده است، این لایحه پیش از این در کمیسیون به تصویب رسید و در صحن کلیات آن رأی آورد و در نهایت به دلیل وجود دو مورد ابهام به کمیسیون ارجاع داده شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما در کمیسیون اجتماعی کمیته ای برای رفع ایرادات این لایحه تشکیل دادیم تا ابهامات را بررسی و رفع کند و در نهایت موارد اختلافی حل شد و در این نشست گزارش کمیته در جهت رفع ابهامات وارد دانسته شده از سوی صحن مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه در قالب گزارش جهت بررسی به صحن ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است، هدف از تشکیل وزارت بازرگانی این بود که ادغام آن در وزارت صمت تأثیری در اقتصاد و معیشت مردم نداشت، ضمن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی مجلس رفع شد

ابهامات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی مجلس رفع شد