مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-18بين الملل

امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض و پس از آن به جده سفر کرده بود، - حسین امیرعبداللهیان پس از سفری 2 روزه به عربستان سعودی و دیدار و گفتگو با همتای خود و، ولی عهد عربستان، جده را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض و پس از آن به جده سفر کرده بود، عصر امروز (جمعه) 27 مرداد جده را به مقصد تهران ترک کرد.

 وزیر امور خارجه روز پنجشنبه در ریاض با همتای سعودی خود دیدار و در دیداری که سه ساعت و نیم به طول انجامید درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفتگو پرداخت.

وی بامداد امروز جمعه هم وارد جده شد و صبح امروز با محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی دیدار کرد.

وزیر امور خارجه پس از این دیدار با بیان اینکه گفت وگوی صریح، بی پرده و نتیجه بخشی با، ولی عهد عربستان داشتم، گفت: بر مناسبات دوجانبه پایدار در همه زمینه ها تأکید شد و در منطقه برامنیت و توسعه برای همه اتفاق نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد

امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد