مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-06اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه نواب


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یک شنبه پانزدهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه های: تهران کرج و بالعکس، همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می باشد و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه نواب

ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه نواب