مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 06:452023-07-24فرهنگي

این «آقازاده» باید سیلی می خورد!/حرف «گاندو» و «شیشلیک» یکی است


وحید رهبانی بازیگر فیلم سینمایی «مصحلت» که با داستان محاکمه یک آقازاده در سال های ابتدایی پس از انقلاب در حال اکران در سینماهاست، از رویکرد عدالت طلبانه و آشتی جویانه این فیلم گفت.

- وحید رهبانی بازیگر فیلم سینمایی مصحلت که با داستان محاکمه یک آقازاده در سال های ابتدایی پس از انقلاب در حال اکران در سینماهاست، از رویکرد عدالت طلبانه و آشتی جویانه این فیلم گفت.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: زبان را نگهدار باید بُدَن، نباید روان را به زهر آژدَن / که بر انجمن مرد بسیارگوی، بکاهد به گفتار خود آب روی در لابه لای حرف های آف رکورد یا همان خارج از مصاحبه، ناگهان سر ذوق آمد و با ارجاع به این ابیات از حکیم فردوسی، نگاهش را درباره زیاده گویی و موضع گیری یک هنرمند در هر زمینه و هر موضوعی را بیان کرد.

وحید رهبانی هرچند در سال های فعالیت حرفه ای اش در تئاتر، تلویزیون و سینما، حاشیه هایی را هم پشت سر گذاشته اما خودش هیچ علاقه ای به حاشیه سازی ندارد.

رویکردی که در همین گفتگو هم می توان رگه هایی از آن را دید.

او که در عنفوان جوانی با نقش آفرینی در سریال خانه ما به کارگردانی مسعود کرامتی تبدیل به چهره ای آشنا برای مخاطبان تلویزیون در دهه 70 شد، در مقطعی از فضای کارهای تلویزیونی فاصله گرفت و تمرکز ویژه خود را بر نمایشنامه نویسی، بازیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این «آقازاده» باید سیلی می خورد!/حرف «گاندو» و «شیشلیک» یکی است

این «آقازاده» باید سیلی می خورد!/حرف «گاندو» و «شیشلیک» یکی است