مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26سياسي

شناسایی 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق در شهر زنجان و معرفی به دادستانی


رییس اداره نظام مهندسی مقررات ملی و کنترل ساختمان راه وشهرسازی استان زنجان گفت: تعداد 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق که مشمول دستورالعمل مربوطه است در شهر زنجان شناسایی و به دادستان زنجان ارسال شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظام مهندسی مقررات ملی و کنترل ساختمان راه وشهرسازی استان زنجان گفت: تعداد 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق که مشمول دستورالعمل مربوطه است در شهر زنجان شناسایی و به دادستان زنجان ارسال شده است.

احسان ذبیحیان با اشاره به اقدامات انجام شده در کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه، اظهار کرد: بعد از حادثه متروپل در سال گذشته، موضوع رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان در ساخت وسازها مورد توجه ویژه قرارگرفت و با ابلاغ وزیر کشور در خردادماه سال گذشته، کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه با حضور11 اداره و سازمان و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: پس از بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان از ساختمان های عمومی و بلندمرتبه شهر زنجان و پایش ایمنی بیش از 100 ساختمان در برابر حریق از طریق فرم های مخصوص، ساختمان هایی که ضوابط و مقررات ملی ساختمان در آنها رعایت نشده بود مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق در شهر زنجان و معرفی به دادستانی

شناسایی 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق در شهر زنجان و معرفی به دادستانی