مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-11سياسي

حمایت از صنایع کوچک مانع واسطه گری می شود


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه 90 درصد صنایع استان در مجموعه شهرک های صنعتی فارس مستقرند، گفت: حمایت از صنایع کوچک موجب رشد آنها و جلوگیری از واسطه گری های بی ضابطه می شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه 90 درصد صنایع استان در مجموعه شهرک های صنعتی فارس مستقرند، گفت: حمایت از صنایع کوچک موجب رشد آنها و جلوگیری از واسطه گری های بی ضابطه می شود.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 20 مرداد، بیان کرد: در هفته پیش رو، سالروز بازگشت سراسر افتخار آزادگان به کشور است؛ آزادگانی که بعضا بیش از 10 سال توسط نیروهای بعثی صدام به اسارت گرفته شده بودند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکیدبراینکه آزادگان و مطالب آنان گنجینه هایی ارزشمند محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: آزادگان اوج عرفان و دین داری و اوج استفاده از فرصت هایی که خداوند در اختیار آدمی قرار داده است، هستند که نباید غریب بمانند.

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اعلام کرد که امروز در همه بقاع متبرکه ویژه برنامه ای بدین منظور اجرا می شود، یکی از این برنامه ها در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) خواهد بود، لذا از عموم مردم برای حضور در این برنامه دعوت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع کوچک مانع واسطه گری می شود

حمایت از صنایع کوچک مانع واسطه گری می شود