مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-04سياسي

دشمن نتوانست شورحسینی را کمرنگ کند


علی رغم همه این توطئه ها دشمن نتوانست شور حسینی و عزاداری تاسوعا و عاشورا و عشق به امام حسین (ع) را کمرنگ کند.

- اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: علی رغم همه این توطئه ها دشمن نتوانست شور حسینی و عزاداری تاسوعا و عاشورا و عشق به امام حسین (ع) را کمرنگ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه پروردگار در قرآن و همه ائمه (ع) مسلمانان را به تقوای الهی دعوت کرده اند، اظهار داشت: امام حسین (ع) در طول حرکت خود از مدینه تا کربلا همواره همه انسان ها را به ترک گناه دعوت کردند.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز همواره به تقوا و پرهیزگاری تاکید داشته و خودشان نیز این اصل را همواره رعایت می کردند، ابراز داشت: شهید بابایی که در آستانه سالگرد شهادتش نیز هستیم همین ویژگی را داشت، این شهید به حد زیادی با اخلاص و اهل نماز بود، شهید بابایی در ردیف شهید چمران ها در آمریکا تحصیل کرد و همه زندگی اش را با درستی سپری کرد.

امام جمعه موقت اصفهان در در ادامه با بیان اینکه امسال دشمن برای اخلال در مراسم سوگواری امام حسین (ع) جنگ روانی به راه انداخته بود و کمپینی در قالب حسینیه نروید، در هیئت ها دیده نشوید، سیاه نپوشید، کمک نکنید و نذری ندهید راه انداخته بود، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نتوانست شورحسینی را کمرنگ کند

دشمن نتوانست شورحسینی را کمرنگ کند