مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23اقتصادي

دنبال افزایش 40 درصدی طول عمر ساختمان ها هستیم


رییس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی و افزایش کیفیت در ساخت و سازها گفت: با افزایش 7 تا 10 درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حداقل 40 درصد بالا برد.

- رییس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش 7 تا 10 درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل 40 درصد بالا برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حمزه شکیب رییس نظام مهندسی ساختمان کشور در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه هر خانوار ایرانی 45 درصد از منابع درآمدی خود را صرف تأمین مسکن می کندگفت: در تأمین مسکن عوامل و سازمان های دیگر نیز مانند شهرداری ها و وزارت صمت از لحاظ تأمین مصالح ساختمان دخیل هستند اما سازمان نظام مهندسی نقش پررنگی در ساخت وساز کشور دارد و همه خدمات مهندسی که بخش خصوصی انجام می دهد تحت نظارت این سازمان است و این سازمان نظارتی بر روی سازمان های دولتی ندارد.

وی افزود: باید روندی ایجاد شود تا کیفیت ساخت و ساز افزایش یابد و سطح عملکرد در حوزه ساخت و ساز را ارتقا دادیم و تنها به تأمین ایمنی جانی منتهی نشود و کاهش میزان خسارت را هم در دستور کار جدی قرار دارد و این پیشنهاد ارائه شده است که در مقرارت ملی ساختمان اضافه شود و ممکن است 7 تا 10 درصد هزینه ساخت افزایش یابد، اما 40 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال افزایش 40 درصدی طول عمر ساختمان ها هستیم

دنبال افزایش 40 درصدی طول عمر ساختمان ها هستیم